Українська література. 10 клас.

---------------------------------------------------------------------------------
"Аніж нарікати на темноту, то краще запалити свічку" (Конфуцій).

Загальні обриси відгуку: 

1. Мета створення телепередачі. Актуальність. 
2. В який життєпис митця допомагає зазирнути?
  • Історична доба, місце, родина, освіта.
  • Роль самоосвіти, спілкування та вплив.
  • Діяльність. 
  • Що любив і що ненавидів? Естетичний ідеал, як він відображається у творчості. 
  • Творча праця / стиль, жанри, твори, основні теми, провідні образи / 
  • Образ, який вразив. Художні засоби його розкриття.  
3. Значення творчості митця у літературному процесі / новаторство, індивідуальний стиль /
4. Висновки. Власні враження про творчість.  
---------------------------------------------------------------------------------
Володимир Винниченко

Фільми:  
1. "Момент"
2. "Гріх"
3. "Закон"

4. "Записки кирпатого Мефістофеля" 

---------------------------------------------------------------------------------
Олександр Олесь
---------------------------------------------------------------------------------
Микола Вороний
---------------------------------------------------------------------------------
Леся Українка                                                    Неоромантизм

Сайт "Леся Українка"
---------------------------------------------------------------------------------
Василь Стефаник                                               Експресіонізм
---------------------------------------------------------------------------------
Ольга Кобилянська                             Неоромантизм, символізм
---------------------------------------------------------------------------------
Михайло  Коцюбинський                                    Імпресіонізм 

1. Ознайомитися із біографією, переглянути посилання, записати схему-опору. 
2. Прочитати:
- новелу "Інтермеццо", вибрати деталі, які характеризують світ міста (як відчуває себе герой) та світ природи (як відчуває себе герой);
- акварель "На камені", вибрати деталі, які протиставляють світ людей і світ моря (як відчувають себе герої);
- повість "Тіні забутих предків", прослідкувати, яким є Іван, як він змінюється протягом твору. 
3. Доповнити свої знання матеріалами зі збірника, виконати тести. 

---------------------------------------------------------------------------------
Модернізм
Прочитати статтю підручника, звернути увагу на:
- причини зміни напрямку;
- основні риси;
- течії.  
Виписати  назви та коментар течії, українських представників. 
---------------------------------------------------------------------------------
Іван Франко      Стіна: "Ці твори варто прочитати"

Написати твір:
План.
1. І. Франко - яскрава особистість часу змін.
2. Громадянська позиція митця у збірці "З вершин і низин":
3. Ліричність збірки "Зів'яле листя".
4. Пошук істин у збірці "Мій ізмарагд".
5. Поема "Мойсей" як твір про місію. Паралелі історії: єврейської та україської.
6. Філософські ідеї прози ("Сойчине крило", "Перехресні стежки") та драматургії ("Украдене щастя").
7. То в чому ж "поступ" за Франком. 
8. Заповіт українському народові від І. Франка.  

Творче завдання. Створити текстову рекламу одного із творів І. Франка. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Енциклопедія життя і творчості Івана Франка
Блог "Іван Франко"
---------------------------------------------------------------------------------
Павло Грабовський
---------------------------------------------------------------------------------
Іван Манжура
---------------------------------------------------------------------------------
Яків Щоголів
---------------------------------------------------------------------------------
Михайло  Старицький 
---------------------------------------------------------------------------------
Іван Тобілевич (Карпенко-Карий)
---------------------------------------------------------------------------------
Марко Кропивницький
---------------------------------------------------------------------------------
Український  професійний  театр

     

  







Учнівські  проекти:  

----------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
Панас Мирний
---------------------------------------------------------------------------------
Іван Нечуй-Левицький.

Завдання.  Відгук  про письменника за телепередачею. 




Немає коментарів:

Дописати коментар