10.01.16

Василь Симоненко

8 січня  -  81 рік   від дня народження  Василя Симоненка,  
поета, прозаїка, літературознавця, громадського діяча, журналіста, правозахисника.



Не докорю ніколи і нікому,
Хіба на себе інколи позлюсь,
Що в двадцять літ
     в моєму серці втома,
Що в тридцять – смерті
        в очі подивлюсь.
Моє життя – розтрощене
            корито,
І світ для мене – каторга і
            кліть…
Так краще в тридцять
      повністю згоріти,
Ніж до півсотні помаленьку
            тліть.

     
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Думки вголос.
  • "Я – українець.  Оце і вся моя автобіографія " (В. Симоненко). 
  • "Втрата мужності – це втрата людської гідності, котру я ставлю над усе".
  • "Дано  мені покликання сумне: любити все прекрасне і земне, і говорити правду всім Бульдогам."
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Немає коментарів:

Дописати коментар