24.08.15

Володимир Дрозд

25 серпня   -  76  років від дня народження   Володимира Дрозда, 
письменника, журналіста, фольклориста, публіциста, головного редактора журналу "Київ", лауреата Державної премії України ім. Т. Шевченка (роман "Листя землі").


"«І запитав я наступного вечора: Господи, чи накажеш мені зняти маску, аби бути розтерзаним зграєю вовків? Невже не наситився ти із жертв, що їх утовкує у землю людська юрма?
-        Ти уже вирішила для себе, людино. Навіщо запитуєш у мене?
-    Але ж, Господи! – вигукнув я.- Хочу так мало: милуватися світом Твоїм і , як Ти, фарбувати крильця метеликам!
-  Думаєш, це -  так мало? – усміхнувся Господь. – Я розмальовую крильця метеликам і милуюся світом, який я сам створив! Сотвори і ти свій світ.
-                Але ж для цього треба бути Богом! – засумнівався я .
Тож будь ним ,- сказав Господь. – Твори власний світ – на папері, із світла душі своєї, і ні про що інше – не дбай, усе здійсниться без тебе, якщо буде сотворене. Але – будь вільний, як був вільний я, коли творив». 
Володимир Дрозд. «Мої вечірні розмови з Богом». 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Немає коментарів:

Дописати коментар